onsdag 11 februari 2009

No hands....


Titta vad lilla jag kan! Jonna står själv så fort hon får tillfälle nu, detta resulterar dock i en del bulor och blåmärken. När jag var liten, 10månader, lärde jag mig att gå. Jag var nog inte riktigt mogen för det. Mamma och pappa satte på mig hjälm, måste varit väldigt ostadig. Det kan jag inte påstå att jag är nu, jag får ofta höra att jag har "båda fötterna på jorden". Jag hoppas att Jonna går i mina fotspår (ha ha vad mycket fötter det blev...) och blir ett sånt där lugnt och tryggt barn. Jag har nog alltid kännt mig trygg genom livet, visst finns det väl stunder men inga "stora". Jag kan inte komma ihåg hur jag kände mig när mamma och pappa skilde sig. Jag kommer inte heller ihåg hur jag kände när Rolf kom in i våra liv. Men det har aldrig varit något konstigt. Så här djup hade jag inte tänkt att bli....Jag är lugn helt enkelt!!!





Idag såg jag "halv åtta hos mig", ett matprogram på tv4. Det är för övrigt från LKPG denna vecka, men det är inte det som är mest intressant. Jag har nu ännu ett recept på pannacotta, min absoluta favoritefterrätt!!! Vit chokladpannacotta med sommarminnen. Den måste jag göra, kanske på fredag när svärmor och Janne kommer. De kan ju behöva lite sommarminnen , de har ju bara varit ifrån sommaren i ett par dagar....


Vann på tradera förut! JIIHAA, alltid lika kul att vinna på sina bud, särskilt när det blir billigt. Jag tycker att jag gjorde ett fynd idag, eller det ser man väl först när man får varan och om man får den. Jag har aldrig råkat ut för några lurendrejare, och jag hoppas att jag inte gjort det nu heller. Betalade via payson så det ska väl vara ok. Jag köpte faktiskt en grej till mig. Förut har det varit bebiskläder. En oanvänd gul meandi tunika, kakelplatta heter den. 51kr plus frakt, helt ok tycker jag eftersom meandikläderna brukar bli ganska dyra.
Åh, på tal om meandi, så väntas det med spänning på kläderna vi beställde. Längtar efter de där sköööööna byxorna! Imorgon kanske, hoppas hoppas hoppas...
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar