torsdag 19 februari 2009

BIO

På lördag ska jag och Fredric ha en vuxenkväll. Vi ska gå på bio, "international" blev det, har bokat. Efter bion kan det nog bli ett besök på en pub. Jonna ska sova hos sin farfar och vi hos hennes moster. En Jonnafri kväll och natt. Det hör inte till vanligheterna. Det ska nog gå bra, mamma och pappa ska klara det. Vi får hämta lillskrutt tidigt! Vi kommer att längta, J kommer att vara vårt samtalsämne. Vad pratade vi om förr, innan hon kom? Men vi ska nog ha kul, det var länge sen Fredric och jag gjorde något ensamma, förutom åka till IKEA typ...Vi ska klara det! Jonna kommer att ha en jättemysig helg med farfar och Marie, det är värst för mig och Fredric...
Jag var duktig idag igen, orbitreckade. Igår orkade jag hela 20 minuter. Hade tänkt mig samma tid idag igen, men efter 16 minuter tig det tvärstopp. Det gick inte att rubba aset. Min tekniskt begåvade man har lagat aset så det är bara att köra igen, i morrn, eller efter helgen...
TV-tajm
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar