torsdag 26 februari 2009

Jonna är en pojke

Idag har jag varit hos frissan. Attans så skönt! Det var verkligen på tiden, håret var så slitet och tråkigt. Nu är det alldeles nyklippt och fint. Imorgon när jag tvättat det igen är det nog inte lika fint. Jag, eller Eva som min frisör heter klippte av mycket hår från mitt huvud, får ställa mig på vågen i morgon bitti och se om jag blivit något lättare...
Har köpt en ny väska också som jag ska ha när jag börjar jobba. Det är precis som när man skulle börja skolan igen efter sommarlovet när man var sisådär 8-10 år. Frissan och ny skolväska.
Vi har varit ute och flängt idag igen. Som sagt ett besök hos frisören och en tur på stan. Victoria var med så Jonna inte behövde gå själv på stan medans mamsen satt och hade det skönt. Det blev en liten tripp till Ikano också...Någon sade till sitt barn som inte ville ha skor på sig som såg att Jonna bara hade strumpor att "pojken kan nog inte gå än". Är man pojke bara för att man inte har rosa kläder? Jonna hade ioförsig inga toffsar idag men ändå?? Jag köpte en rosa keps till pojken när vi var på Maxi.
Nu är jag JÄTTETRÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar