lördag 21 februari 2009

Det blir sällan som man tänkt sig


Farfar är sjuk, farfar och farbror Marcus kräks. Det blev inget den här helgen heller. Men det gör inget. Vi slapp att lämna bort vårt troll en hel natt. Det får bli en annan gång. Fredric och jag ska iallafall gå på bio. Jonna ska vara hos Victoria. Jonna tycker om att vara hos Andreas och Victoria, de har ju Puss Puss. Världens mysigaste och gosigaste hund. Och så har de en hund till, Tess, och katten Rasmus. Rasmus och Puss Puss är nog Jonnas favoriter. Det är kul att leka med dem och titta på dem, se vad de gör för knasiga saker.
Jag klippte luggen på Jonna....ser nu att den måste jämnas till lite på sidorna, det är inte lätt att klippa när det är svårt att sitta still. Får hitta ett tillfälle sen.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om så jag avslutar här och kanske återkommer.
Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar