tisdag 24 mars 2009

SNÖ

Förbannade vinter, ta slut någon gång! Du har varit här länge nog nu, du har varit en bra vinter med många fina vita snöiga dagar, men nu är det dags för dig att smälta bort. Ses igen efter hösten så bye bye, stick nu!
Har blivit förkyld, vet inte om det är mammas, Andreas eller min egen förtjänst. Har en förmåga att klä mig lite för lite när jag går ut. Blir ju så varm när jag är ute och traskar. Idag blev det inget gå ut och traska. Jonna vaknade kl 5 och var hysteriskt ledsen. Hon somnade inte om. Det höll jag på att göra. Som sagt, huvudet var som en kocka i morse, men vi gick upp efter ett tag. Ingen lång och härlig sovmorgon idag alltså. Fick lägga J kl. 10.30. Lite tidigt, men jag orkade helt enkelt inte med hennes gnäll då, gjorde ett tappert försök att hålla henne vaken hela förmiddagen, men det gick inte. Jag passade på att vila lite jag också, det var skönt.
I morgon ska jag till babycaféet på BVC för sista gången. Allt det här känns verkligen så sorgligt. Känns som att jag kommer att gå miste om så mycket. Jag har nog lite ångest över hela den här situationen. Fredric och Jonna kommer att ha det så mysigt och jag är så avundsjuk. Men som jag skrev i tidigare inlägg: Det ska bli kul att jobba!
Var inne på skatteverkets hemsida och kollade skatten idag, såg helt OK ut. Ingen restskatt! Trodde inte det heller med alla lån vi har...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar