torsdag 12 mars 2009

Skönhetssömn

Jag har varit pigg idag. Sov där uppe inatt. Det var så skönt. Hörde Lillskrutt på natten nångång, men kunde med gott samvete somna om. Det var Fredric som sade till mig att jag kunde sova där uppe. Tack! Jag tycker att det är helt ok att få ta sig en natt då och då. Jonna sover mycket bättre i sin säng, men vi måste upp och stoppa in nappen ibland. Man blir då störd i sin skönhetssömn. Det är så skönt att vi har det där extra rummet att sova i när tröttheten slår in....


I morgon ska Jonna och jag åka till morfar (Jonnas). Han är ledig från jobbet och vi passar på att stjäla lite tid från honom. Vi ska titta på morfars hästar också. Det blir första gången gången för J så kameran måste med!


Eftersom Jonna fyller år nästa vecka satte vi in en liten bild i lokalbladet. Så här ser det ut.
Klicka på bilden för större...tror jag...

Nu har jag inte tid att sitta här längre. TV och vika tvätt....sen är det god natt, hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar