måndag 16 mars 2009

Facebook

Jag är ny på facebook och fattar inget. Det var Anna som fick dit mig. Jag lär mig väl, men har ingen lust att sitta och lära mig just nu. Tar det en annan gång.
Jonna går nu, medvetet. Det är stappligt, men framåt går det. Igår gick det mest i cirklar, hon gick runt ena benet...idag går hon som sagt framåt. Ca 15 steg har hon tagit innan hon landat på rumpan. Tur att hon har blöja! Hon ser verkligen helnöjd ut när hon går.
Idag har vi varit hos J´s morbror Andreas. Han hade J en stund när jag och Fredric hade bankärenden. Det är så skönt att ha nån i närheten som kan vara barnvakt vid såna tillfällen. Innan bankärendet hann jag med en fika hos brorsan, Viccan hade gjort supergod ostkaka, jag som inte ens tycker om det. Men Viccans var superb.
De ringde från jobbet idag, om tider på påsklovet. Jag börjar verkligen jobba snart. Fredric ska vara hemma och ta hand om min lilla sessa. Det blir bra. Måste släppa kontrollen, det blir svårt, men det blir bra. Jag vet inte hur mitt schema ser ut på lovet men jag har sagt till om och sluta tidigt på skärtorsdagen eftersom vi ska till Hammo i SSK då.
Tack för idag!!

1 kommentar:

  1. Tja bruden! Kul attt du tyckte om min ostkaka! Kram Viccan

    SvaraRadera