torsdag 5 mars 2009

En orange dag


Se så snygg Jonna har varit idag! Till och med moroten matchar!!!!
Vi har bakat idag igen!! Himlars vad alla kalasfirare ska fika och mumsa i sig när de kommer hit! Helst Sara, precis som hon gjorde hos "moster Gun". Jag provsmakade idag, det var gott! Det tyckte de andra provsmakarna också, Fredric och Therése. Therése och Amanda var här en stund på eftermiddagen. Barnen lekte och mammorna fikade. Så som det brukar vara....
Har varit ute i sköna vårvädret idag. Gick hälsans stig, kände mig duktig ända tills bakverket landade i min mage. Har inte brytt mig så mycket den här veckan, skönt ibland. När vi kom tillbaks efter promenaden ringde chefen. Lustigt, eftersom jag gick och tänkte på att jag borde maila henne...Jag ska snart börja jobba. Blir inga bra arbetstider i vår, men det måste det bli till hösten när skrutt ska vara på dagis. Mina starttider passar inte med bussarna. Jag får åka ca 9 om jag börjar kl 11. Inte så roligt, men till hösten måste det gå att fixa till. Känns ju inte så kul att lämna Jonna på dagis för att sedan dra omkring på stan tills det är dags att börja jobba. Då får det isåfall bli fler bilresor....men det är inte säkert det blir så. I vår är planen att åka 9 bussen och hoppa av i stan för att sedan gå till jobbet. Attans så smal jag kommer bli. Om planen håller. Måste köpa nya gympadojjor.
Tack och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar