fredag 27 mars 2009

Myspys

Så besegrades våren ännu en gång. Snöstorm. Attans.
Jonna och jag ska luncha med pappan idag. Fredric alltså. Vi ska gå till matbiten. Det ska bli trevligt. Matbiten ligger alldeles intill Fredrics jobb så det blir smidigast att gå dit. Inte världens mysigaste ställe, men det funkar och sist jag åt där var det gott. Latmasken Fredric tog bilen till jobbet imorse så Jonna och jag får ta på oss alla kläder vi har och ge oss ut i stormen sen...tänk om vädergudarna kunde höra mina böner och göra en lucka i molnen över Åtvidaberg och släppa igenom solen. En stund bara, mellan 11.30 0ch 13.30. Sen kan det få snöa igen, har inga planer på att vara ute och ränna då...
Fredric ska på After work på Stallet idag, så Jonna och jag ska ha mysafton. Vi ska göra köttfärspaj, hoppas att hon tycker om det. Har köpt godis också , men det får hon inte smaka så det plockas fram efter läggning.
Igår var jag och Viccan på smyckesparty i Rappestad. Det var trevligt och gott. Morsan hade nämligen gjort våfflor, något jag är väldigt svag för och äter väldigt sällan så jag passade på att äta en eller kanske två extra. Blev så mätt så jag fick ont i magen. Det var det värt. Det var så gott. Köpte ett halsband och ett par örhängen. Halsbandet är väldigt fint och Jonna är väldigt gnällig nu, så jag får avsluta här!
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar