söndag 29 mars 2009

Earth hour och potträning

Igår var det som de allra flesta vet "Earth hour", vi släckte alla lampor, tände en massa ljus. Det var så mysigt. Fredric och jag umgicks. Vi spelade spel, det var jättelänge sedan. Fredric fick stryk två av två gånger på Chinaschack. Jag är alltså en mästare! Chinaschack är ett kul spel tycker jag.


Innan timmen med spel och tända ljus fick jag middag av min man, jag tillät honom att vara i köket....jag var tvungen att tjuvkika lite ibland, så han gjorde rätt!! Nävars, var lite nyfiken. Fick plankstek och det var väldigt gott!


Idag satte jag Jonna på pottan, såg ut så här:

Det kom inget, pottan är än så länge ganska ointressant, men eftersom Lillskrutt gick med rumpan bar passade jag på att sätta henne och testa. Får bli ett senare projekt!

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar