onsdag 4 mars 2009

Sa inte ens pip....

....när Marie på BVC stack in nålen i låret och sprutade in en massa nödvändig sörja!!! Är inte lillskrutt alldeles jätteduktig?? Inte ens nån feber har hon fått än heller! Jonna har faktiskt varit pigg och glad i stort sett hela dagen trots sprutan. Men det kan komma i morgon. Febern alltså. Jag är garderad. Det finns både Ipren och Panodil hemma. Och en massa mjöl och jäst och andra bakgrejer, om det blir några lugna hemmadagar. Jonna och jag har bakat idag. Mest jag. Jonna höll koll på ugnen, kollade så det inte blev bränt...??? Så det är bara att mumsa sen Sara!!!
Kampen gick bra igår också. Jag vann. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, jag tog upp Jonna vid 22, men då ville hon inte, sov hårt. Vaknade istället när jag sovit i ca en timme, fick välling. Två flaskor. Det är mycket. Sen skulle det somnas om i sängen. Det är det som tar tid, men igår var hon inte så ledsen, låg mest och tittade. Jag vågade inte släcka hennes lampa förräns hon sov. Det gjorde hon efter ca 30 låååånga minuter. Sen skulle jag somna om. Jag var frusen och hade brummande ljud i öronen. Brummandet kom från mannen som ligger brevid mig i sängen. Fredric snarkar. Jag kunde inte somna om. Jag var klarvaken. Jag gick upp och lade mig och somnade nästan på stört. Ingen som snarkar mig i öronen där. Sen vaknade jag med ett ryck 6.30. Shit shit Fredric ska ju till jobbet...sprang ner till ett vaket yrväder. Jonna är alltid sötast i hela världen, men när hon vaknar på morgonen slår hon alla rekord. Åh vad jag älskar den stunden och jag bara njuter varje morgon. Spelar ingen roll hur lite eller dåligt man sovit så blir man så lycklig av henne då. Man kan inte annat än att le...
Nä nu ska jag gå och kolla på de pinsamma semestersvenskarna. De tre B´na. Bernt Bär och Betalar....hahahaha det var ett par i ett par avsnitt där mannen hette Bernt, och frugan var så pinsam....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar