fredag 3 april 2009

Onda fötter

Mina skor är slut. De har gått sina mil och jag har ont i mina stackars fötter. Ska gå raka vägen till Sportringen kl. 10 imorgon och köpa mig ett par nya. Skor alltså, fötter är inte det lättaste att byta. Ett par sköna joggingskor blir det, joggingskor är skönare än walkingdojjor tycker jag.


Mitt lilla stora huvud är också slut känns det som. Är lite tom i huvudet, orkar inte tänka. Det är för mig en hel del nya barn och föräldrar på jobbet och hjärnan går på högvarv om eftermiddagarna. Tjejerna ser ungefär lika dana ut och alla pojkar har halvlångt vågigt hår. Och så har de varsitt namn också. Kan inte alla bara heta samma om de nu ska se lika dana ut??? Jag lär mig nog lagom till sommaren när det är dags för semester och för att sen återgå till mitt jobb på Asken, där jag egentligen hör hemma...Jobbar på Eken nu.


Jonna och Fredric har varit ute och shoppat och kollat på änderna idag. När jag kom hem var J ute och gick på altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar