lördag 25 april 2009

Grekland

Igår kväll var jag på personalfest. Vi åkte till Grekland. Det var en otroligt kul fest! När vi kom till personalrummet, förlåt, ankomsthallen, fick vi ett boardingcard. Vi fick snällt sitta ner och vänta en stund innan vi fick gå igenom tullen, sedan fick vi boarda planet som skulle ta oss till Grekland. På planet fick vi drink och nötter, det gick givetvis att beställa starkare drycker om så önskades. (Jag körde, så jag nöjde mig med den alkoholfria som serverades.) Vi fick se diverse flygplans/semesterfilmer under resan. När vi kom fram till slutdestinationen var det grekisk fest med dans och tallrikskrossning. Kul!!! Vi blev bjudna på en otroligt god grekisk buffé. De som blev tagna i tullen fick under kvällen göra charader. Roligt! Det var även lite fler teamlekar. Eftersom jag skulle köra bil satt jag nykter. Väldans roligt när alla (de flesta) runt mig drack vin. Ja, ni vet hur det är, ljudnivån går upp och det pratas, om diverse onödigt. Jag hade väldigt kul! En väldigt lyckad och välplanerad fest måste jag säga.

Jonnas jobbiga nätter är numer ett minne blott! Lilla jag sover som en klubbad säl. Har varit inne hos J en gång per natt! Otroligt vad smidigt det har gått, men man ska kanske inte säga för mycket än.

Vi har haft besök av Jonnas "syssling" (egentligen Fredrics syssling tror jag) Knut idag. En glad lite kille, han är bara någon månad äldre än Jonna.

Ännu en utedag...jag försökte sparka lite boll med Jonna men hon gjorde en Ferdinand, blommorna var mer intressanta... gjorde iallafall ett försök!
Nakenskrutt

Jonna och Knut

Jonna hos vår granne Göran

Skitgris

Tuff brud...

Snart blir det lite vin på altan med gräsänkan Helena! Trevligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar