måndag 6 april 2009

Kladd

Febern vill inte riktigt släppa taget om Lillskrutt. Mitt på dagen var hon feberfri och det kunde jag höra när jag ringde hem från jobbet! Det var liksom livat i bakgrunden. Nu sitter hon i pappas knä med en våt handduk på pannan, febern är på väg upp trots diverse febernedsättande medel som finns i hennes lilla kropp. Vi har precis gett henne panodil, hoppas den börjar verka snart så skrutt får sova skönt i ett par timmar. I natt var vi uppe flera gånger både Fredric och jag så jag hoppas att vi får sova natten som kommer.


Jonna vill gärna äta själv, det får hon. Delvis. Vi matar också. Så här kan det se ut när Lilla jag har fått fria händer:


Grötinpackning

Vem kan tro att Lilla jag är sjuk??

Jag har återigen haft en solig och skön dag på jobbet, hade möte med chefen om hösten. Det var inget särskilt, en del förändringar som gjorts på fritidshemmen när jag varit borta. Eftersom jag åkte bil till och från jobbet idag blev det en kvällspromenad. Går ju till och från bussen annars, men eftersom skrutt är sjuk ville jag hem fort. Vi har friskvårdstävling på jobbet, 30 minuters promenad, eller annan träning och man får sätta ett kryss den dagen. Ju fler kryss, desto större chans att vinna. Har faktiskt vinnit biobiljetter och blomstercheckar förut!

God natt, hoppas jag!

Grattis Irene!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar