onsdag 15 april 2009

Mamma måste få sin puss innan hon går till jobbet

Så var ännu en solig dag till ända. Jag har haft en lång men trevlig dag på jobbet. Har varit ute i solen i stort sett hela eftermiddagen. Våren är bra härlig, och jag trivs med mitt jobb, särsklit dessa soliga dagar.

Imorse när jag åkte sov Jonna fortfarande. Jag hade stängningen på fritids idag och kom hem sent, klockan var 19. Oj vad jag har längtat idag. Fick ju inte hej då pussen av Lillskrutt imorse. Det var faktiskt lite jobbigt men dagen gick, om än lite för långsamt och jag fick komma hem till en "lycklig-att-se-mamma" Jonna. Det är det bästa med att åka och jobba, -att komma hem till Skrutt igen.


Var inne på Teliabutiken i väntan på bussen, men där var så mycket folk så jag vände och gick ut igen. Har tänkt mig en ny mobiltelefon. Har haft min länge nu och den börjar bli antik. Såna där tekniska grejer blir ju inte som andra grejer antika efter 100 år utan snarare 1 år. Jag har haft min mobil i 2,5 år.


Jonna kan klättra, och gör det gärna...på det mesta. Hon försöker till och med i luften. Idag har hon klättrat på sin hokuspokusstol. Hon har även varit och köpt present till Moa som fyller 1 år i morgon. J&F ska på barnkalas imorgon. BVC stod också på schemat idag.

Liten solstråle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar