torsdag 16 april 2009

Många steg blir det...

Så har jag suttit ute i solen igen. Vilket jobb jag har. Satte på mig stegräknaren idag eftersom jag tycker att jag går så mycket på jobbet. 13 400 steg blev det från att jag gick hemifrån och kom hem igen. 10 000 steg om dagen är vad som rekomenderas så jag har varit duktig och gått mina steg. Det händer ju att det blir en kvällspromenad eller en tur på stan ibland, då blir det ju fler steg. Får ha stegräknaren på mig oftare.


Jonna och Fredric har varit på kalas hos Moa idag. Moa fyller 1 år och har blivit stora tjejen hon också. Jonna tog Moas strumpa. J börjar ta för sig lite mer, vilket är bra eftersom hon suttit snällt och funnit sig i att andra barn tar ifrån henne eller bufflar på. Moa fyller samma dag som min mormor, hon fyller 79 år idag. Vi ska dit imorgon, på kalas. Jonna älskar kalas, inte för tårtan och det, utan för alla människor. Lillskrutt gillar när det är mycket folk.


Min man chockar mig i detta nu, han tittar på hockey. Fredric vet knappt vad sport är....finns väl inte så mycket annat och se antar jag. Kl. 21.00 börjar Criminal Minds. Det är bra, tycker till och med F.


Två snygga ettåringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar