tisdag 28 april 2009

Måste åka till stan igen...

Egentligen orkar jag inte sitta här. Hoppade in här för att svara på en kommentar, så då tänkte jag att jag lika gärna kan skriva några rader.
Som sagt, jag är trött. Sovit jättedåligt i natt och när jag väl somnade så vaknade Lilla jag. Hon är förkyld, lite si och så med sovandet då. Man vet ju själv hur det är och J den lilla stackaren kan ju inte snyta sig. Hoppas hoppas hoppas att hon ska sova gott inatt. Hon håller på att få fler tänder. Kanske därav förkylningen. Och bajset. Var på Ikano och åt idag, och när vi sitter och äter sitter skrutt och tar i...fick byta body. Det var bajs överallt. Sånt är inte kul när man inte är hemma.
Köpte spisskydd, det blev fel så vi får åka in till stan och byta. JOBBIGT!!! J fick lite uteleksaker, en prinsessboll som hon ska lära sig sparka på...ÅFF here I come...eller nåt.
Nu orkar jag inte mer så god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar