tisdag 26 maj 2009

Spökhus

En natt är avklarad, och det var en så skön natt. Jag sov, blev väckt, inte av barnskrik utan en cdspelare som bara gick igång. Lite läskigt, för jag fattar inte hur en CD-spelare, eller köttbullen som vi säger hemma bara kan sätta på sig själv. Jag stängde av den igår, eller iallafall tryckte på stopknappen. Hur som helst drog jag ur sladden, vände mig om och somnade om och vaknade tidigt, men utsövd. Igår bäddade jag rent och duschade innan sängdags, därav den goda sköna sömnen tror jag. Har bara en natt kvar tills jag får hem min lilla och stora skatt. Måste säga att jag längtar mest efter den lilla men mycket efter den stora. MEN det är jätteskönt att var ensam, bara det inte blir för länge, jag tillåter dem inte att vara borta i mer än två nätter. Jag ska njuta av den kommande kvällen. Städa undan lite och sätta mig och kolla på färjan som jag spelade in igår. Och sova gott inatt också hoppas jag.
Idag ska jag sola mina vita axlar, det gjorde jag inte igår, har värsta snyggaste bonnbrännan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar