måndag 25 maj 2009

Ensam

Nu har de lämnat mig på jobbet, de hämtar mig igen efter jobbet. På onsdag. Jonna och Fredric har åkt till Södertälje för att ta hand om farmor. Jonna är jätteduktig på att ta hand om människor som är lite ledsna, hon gör en glad med sitt sätt att vara. I morgon ska de till Karolinska och hälsa på Janne, han behöver också lite Jonnastimulans. Jag ska passa på att städa, promenera (vilken tid jag vill), sova och såklart längta ihjäl mig. Jag ska inte stressa till bussen efter jobbet, har ju inte så bråttom hem nu de här dagarna. Ta en liten sväng på stan kanske.
En lång sväng på stan tog Helena och jag i lördags. Vi hade sååå trevligt. Shopping, lunch, uteservering, glass, och så lite mer shopping. Det var en alldeles perfekt lördag som det blir fler av! Precis vad vi behövde.
Lägger in lite nya Jonnakort i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar