onsdag 20 maj 2009

En lyxig natt väntar!

Vi är trötta i vår familj. Vi är trötta på en massa olika sätt. Dels för att det är vår och pollenet bara yr i luften, vi har en liten dotter som sover oroligt om nätterna och vaknar tidigt om mornarna och är jättepigg. Den största och mest utmattande tröttheten kommer av oron, oron över Janne som ligger på Karolinska efter hjärtproblem. Det är inget jag tänker skriva mer om här på bloggen annat än att VI ÖNSKAR OCH HOPPAS ATT DU SNART ÄR PÅ BENEN IGEN! VI TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN!

Ska sova i natt, i bäddsoffan på övervåningen. Det är lyx. Har ingen tid att passa imorgon bitti så jag hoppas att jag kan sova gott och länge. Läsa lite bok också kanske, men det blir väl tre sidor som vanligt som jag måste läsa om sen för att ögonen gått i kors, det känns som att boken aldrig kommer ta slut...

Vi ska till Stjärnorp imorgon och hälsa på morsan och Rolf, de ska bjuda på sill och färskpotatis. Ska bli gott.

På fredag ska jag jobba. 4 timmar, så det är inte så synd om mig. På eftermiddagen ska jag och Jonna träffa Amanda och Therése, det ska bli kul. Det blir inte så ofta nu när jag har börjat jobba. Men om 3 veckor är det sommarlov och lite ändringar i schemat så då kan det nog bli lite oftare. Sommar...känns långt bort i detta väder!!! På tal om väder önskar jag Far & Co en skön vecka i Turkiet. Hoppas vädergudarna är med er!

Spegel, spegel på väggen där...

Glöm inte solhatten morfar!

Blommande äppelträd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar