måndag 21 september 2009

Ordbajs...

Hej igen! Nu blir det visst lite tätare mellan inläggen, men ni får inte bli vana vid det för det kommer inte jag att bli. Det blir inte tid över för bloggen längre, eller så har jag inget roligt att skriva om. Vi fotar inte så ofta längre heller, dels är jag trött på min slöa, långsamma, kamera med dålig upplösning och så blir det inte att vi tar så mycket kort nu när det är dagis och jobb och så. Ska försöka att bli bättre på det.
´´
Idag vid kvällsbadet bajsade Jonna i badkaret. Vi tvättade av henne och badkaret, tog upp skrutt och hon fick springa näck. Vi trodde att hon bajsat färdigt när vi släppte iväg henne, men tji fick vi. En klutt här och en klutt där, lite utsmetad och pillad på....BLÄ!!! Vi letade och letade efter fler kluttar men fann inga, hoppas inte vi hittar några sen heller! Lilla jag fick noga tvätta händerna och borsta tänderna...Nu är blöjan på!

3 kommentarer: