söndag 6 september 2009

Helgen

Ännu en kort helg har gått till ända. Det har varit en bra helg för vi har inte gjort särskilt mycket. Såna helger gillar jag, man tar dagen lite som den kommer. Igår hamnade vi på Willys, det hamnade en hel del snask och snacks i korgen. Det var gott men magen tyckte inte samma...den blev lite öm...jag kan inte bara ta en godisbit, det funkar inte, så två bitar och tre och 47...jag bara mofflar in och då blir ju magen lite ond. Idag hamnade Jonna och jag på Willys igen, men denna dag blev vagnen full av nyttigheter som förhoppningsvis ska göra lilla stora magen glad igen. Efter gårdagens besök på Willys cyklade J och jag till Amanda och hennes lillebror Alexander. J och Amanda lekte, eller nja, slogs och knuffades, gnällde, lekte lite osv. Jag gosade med Alexander 12 dagar. Åhhh vad mysigt, Jonna blev lite sotis, vi gosade jättemycket när jag lämnade tillbaks bebisen.
Innan Willysbesöket idag var vi och hälsade på hos Andreas och Victoria i huset. Det blir fint, särskilt köket tycker jag! Ska bli kul att se allt klart sen.
Annars har det varit lugnt. Imorgon är det jobb och dagis igen till Jonnas stora glädje. Men först en natt med mycket??? sömn och en skön ledig förmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar