torsdag 17 september 2009

brrrrrrrrrrrr

Snoret det bara rinner, från mig och från Jonna och det finns ingen hejd på det. Det känns så iallafall. Idag har jag nyst ungefär 3000 gånger och ca 1500 av de gångerna har jag varit kissnödig och ni flickor som klämt ut bebis vet hur det blir då...just det kissibyx. Inte så kul.
´´
Idag har det varit förbannat kallt och jag har stått ute nästan hela dagen. Jag trodde jag aldrig skulle bli varm igen. Vi hade samarbetsdag på skolan idag och barnen har verkligen samarbetat! Det var så kul att se. Deras bästa station var när de fick skjuta vattenballonger på lärarna och gissa om de blev lyckliga när de fick fullträff. Min station var en jättestor labyrint, en sån man hade när man var liten med rattar på sidorna. Nu skulle alla samarbeta och leda tennisbollen genom banan och förbi hålen. Underbart samarbete!
Det var hemskt kallt att stå och stampa på samma ställe men hade ett par skööööna vantar i väskan, det går åt när man cyklar på morgonen.
´´
Imorgon ska jag och Helena gå på bio. Premiär. Min allra första. Vi ska se "Flickan som lekte med elden", jag är riktigt spänd. "Män som hatar kvinnor" var toppen och hoppas att den här är lika bra. Det ska bli riktigt kul! Det blir lite kvalitetstid med Helena också, vi ses bara med barnen annars.
´´
På lördag ska vi åka och fira Rolf som fyller år nästa vecka och på söndag ska jag på Me&I party. Usch det blir dyrt....Med andra ord är det en ganska händelserik helg för familjen Lindholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar