måndag 27 juli 2009

Morrn morrn

Hej hej och gomorron! Sista semesterveckan har precis börjat, men jag börjar inte jobba nästa vecka för det. Ska vara föräldraledig ett par veckor också. Får passa på, kanske den enda sommaren jag kan göra så. Nästa vecka är J och jag själva, papps börjar jobba. Han har ingen jobbångest, han tycker att det ska bli kul efter fyra månaders frånvaro. Jag förstår honom! Det har varit en tuff tid med Lillskrutt, en tuff men nyttig pappabarn tid. Jag vet själv hur det var att börja jobba, äta sin mat i fred, gå på toa ifred, tänka och sånt utan att bli avbruten av illvrål. Men ändå är ju Jonna det bästa som finns i hela världen men man måste få känna av lite egentid ibland! På onsdag ska Fredric och jag ha egentid. Ska till Sthlm. Pridefestival...Fredric avstår nog helst så vi får gå på andra gator!
Nästa vecka ska Jonna och jag bara vara lediga, åka till morfar någon dag och till min mormor. Så ska vi ju förstås leka med Moa och Amanda.
Nu ska jag duscha, ska gå bort till Amanda och leka lite sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar