fredag 17 juli 2009

Imorrn drar vi...

I morgon bär det å söderut! Vi ska på semester, familjesemester! Vårt första stopp blir i Ljungby där vi ska bo på bondgård. Det ska bli riktigt kul, hoppas jag. Lillskrutt lär nog trivas, stora ytor att ränna omkring på och alla djur...om jag inte missminner mig så finns där hästar, kor och får. Korna säger enligt J mmmmmmm, u´et har inte riktigt hittat ut ur munnen än.
På söndag åker vi vidare mot Helsingborg, vi ska bo i Hässlunda ca 1 mil utanför Helsingborg på Sveriges minsta gästgiveri. Det ska också bli kul, de har sandlåda och gungor. J lär trivas där också.
På onsdag åker vi till Smygehamn och inkvarterar oss hos farfar och Marie. Det blir också kul, precis vid havet och inomhuspool om vädret blir sådär. Det blir ju självklart en del utflykter också, bl.a. till Helsingör.
Jag kollade 10 dygnsprognosen över Skåne, det verkar som om vädergudarna ändrat sig om nästa vecka. Det verkar bli bra väder -som det ser ut nu...det återstår att se.
Nu ska jag ut och njuta av den ljumma kvällen en stund, sen ska det packas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar