måndag 24 oktober 2011

Ny vecka och nya friska tag!

Tuva har varit sjuk i helgen, stackarn har haft jättehög feber (40,2 som högst) och förmodligen jätteont i munnen. Hon har skrikit och matvägrat. Glass och välling har gått bra dock....
Ostbågar var visst gott också...

Förra vecka hade jag många inplanerade grejer i almanackan, en del roligare än andra. Det var något varje dag, det är inte jag van vid... brukar ta dagen som den kommer. Den här veckan har vi inte så mycket planerat, får se vad som "bjuds på" helt enkelt. Förmodligen ska vi träffa Anna-Lena (Fredrics faster som är på besök från USA där hon bor). Det ska bli kul, vi får då träffa farmor Iva och farfar Kalle också. Det var länge sen vi träffade dem.
På lördag ska jag få min födelsedagsmiddag av Fredric, har önskat mig en 3 rätters... spännande!!!!!

3 kommentarer:

  1. Bra att tjejerna är friska igen,Fredric är en klippa på att laga mat det blir säckert jätte gott,o fint med linneduk,ljus o blommor.Har du tur blir det kroppkakor till varmrätt.Hoppas fortsättning följer.

    SvaraRadera
  2. Eftersom vi inte har någon POTATISPRESS blir det nog inga kroppkakor!

    SvaraRadera
  3. Jag vet en som har önskat sej en på sin födelsedag.Kanske går önskan i uppfyllelse.Den som lever får se hhaa hhii.

    SvaraRadera