lördag 7 januari 2012

Matglädje

Som många av er redan vet gillar ju jag mat. Både att äta den och att laga den. Det är inte sällan jag okynnesäter. Jag älskar mat. Det är mer mat än sötsaker i mina bilringar!
Jag samlar på recept. Jag har ungefär 3000 kokböcker och en miljard recept nerkladdade i skrivböcker och en massa lösa urrivna från diverse tidningar. De senaste fyra åren har det inte blivit så mycket "avancerad" matlagning... undrar varför... Aha, två små barn!...
Men nu ska recepten användas! Varje vecka ska jag öppna en kokbok och tilllaga det som är på just det uppslaget, eller bara dra ett slumpmässigt. Ja, ni fattar säkert. Jag kommer att blogga om detta! Med bild och omdömen och allt! Så håll utkik! Den här "avancerade" maten som säkert kommer att vara jätteenkel ibland kommer att lagas under helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar