fredag 13 januari 2012

Fredagsmys

Tjoho! Då var första arbetsveckan gjord!!! Fredag med riktig fredagskänsla! På jobbet firade vi med pjamasparty! Nåja, det firades väl inte att det är fredag utan att barnen varit duktiga under höstterminen. Jag har alltså gått i pjamas på jobbet idag. Gud så skönt! Alla borde gå i pjamas på jobbet!!! Skämt åsido... Pjamasparty och popcorn på jobbet, fredagsmyset började redan på förmiddagen. Ikväll fortsätter det med tacos och popcorn. Chips och dip var visst önskat av Jonna också. Chips och dip är hennes "nya".

Eftersom jag börjat jobba mer förmiddagstid innebär det att jag inte har lika många eftermiddagar på jobbet! Idag slutade jag kl 13. Det är lyx. Hämtade barnen och åkte och handlade. Och hämtade biljetter....


Helena och jag ska lämna män och barn hemma och åka till Stockholm. Hotell och allt!!! NAJS!!!! Men får längta ett tag till eftersom vi inte ska dit än på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar