fredag 4 november 2011

GÄÄÄÄÄSSSSSSSPPPPPPP

Det har varit långa dagar den här veckan, mina små troll har nämligen vaknat sommartid. I morse vaknade Jonna kl. 5 och gick upp med pappan 5.30, strax efter pep det lilla trollet och gav sig inte förrän hon fick släppas ur sängen.... GGGGAAAAAHHHHHH, vaggas nog till sömns av skönsjungande idoler ikväll.
Jag gillar faktiskt de som är kvar i tävlingen förutom en. Kille som envisas med att sjunga reggae. Fruktansvärt, fattar inte varför han inte redan fått lämna. Mina favoriter är Amanda F och Molly. Har blivit en riktig IDOL-nörd märker jag efter som jag till och med bloggar om det. Attan.

Idag ska vi hämta grannflickan Moa på dagis, vi gör det ibland. Passar på nu när jag ändå är hemma och föräldraledig. Moa och Jonna är jämngamla och har så kul ihop. Vi har så kul med föräldrarna!!! Och storebror älskar Tuva! Vi brukar skoja om att de antagligen kommer att gifta sig ;)
När Moas mamma kommer hem från jobbet ska vi fika, har kvar en stor bit av den supersmarriga chokladkladdkakan som jag bakade till min födelsedag! Den blir bara godare och godare för var dag, men man ska nog inte spara den för länge...

Trevlig fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar