måndag 28 november 2011

10 år

Den 28 november 2001 tyckte mina vänner att jag skulle följa med på en Ålandskryss, Barbados spelade. Det var nära att jag inte åkte med, skolan ville inte ge mig ledigt för en sån sak. Jag gick min fritidsledarutbildning på Valla då. Men jag fick ledigt och det tack vare syrran. Varför jag kan tacka syrran för det tänker jag inte gå in på. Hur som helst, jag kom iväg!!!

På anslutningsbussen träffade vi ett helt gäng från Partnertech. Tjejerna åkte väl mest som oss för att ha kul och titta på Barbados, medans karlarna som var med åkte för att festa så mycket som möjligt.... Festen började redan på bussen. Fredric var en av Partnertecharna.... Ja, det var så vi möttes. Och båtresan var en av de roligare jag gjort!!!

Ska se om jag kan komma på något "stort" från varje år, våra 10 som gått.

2001 Träffas...

2002 Jag flyttar ner till Fredric. Oktober tror jag.

2003 Förlovning 15 augusti.

2004 Första charterresan tillsammans. Santorini, Grekland.
             (min första ever...men inte sista)
             Blev husägare...

2005 Tog körkort (kom inte på något annat men Fredric var ju till stor hjälp)

2006 Vi gifte oss 2 december. Bröllopsresan gick till Turkiet,
             2 månader innan giftermålet.
             Man måste ju inte göra som alla andra ;)

2007 Blev äntligen gravid...

2008 Jonna föddes den 19 mars.

2009 Blev med Tuva

2010 Tuva föddes den 28 juni.

2011 Första charterresan med barnen. Firar snart en 40 åring...
             Och 5 årig bröllopsdag...
             Och 10 år tillsammans....


Här är han, mannen i mitt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar