lördag 1 augusti 2009

Pride

Sitter med datorn framför tv'n, himla bra med laptop, kan vara social och sitta vid datorn samtidigt. Eller det här med att vara social och sitta vid datorn samtidigt kan ni ju fråga vad min man tycker om...inte alls...men nu är han så inne i filmen att han inte bryr sig -tror jag. DjungelGeorge är en sån där fånigt rolig romantisk komedi. Fredric skrattar jättemycket.

Idag bestämde Fredric och jag att vi varje sommar ska åka själva till något trevligt ställe och bo på hotell och lyxa en natt. Vi hade verkligen jättetrevligt i Stockholm, gick på stan, stannade på olika ställen och tog en öl, det gjorde Fredric, jag dricker inte öl så det blev vin eller cider för min del. Man brukar ju säga att man går och tar en öl, men nu vet ni att när jag skriver så, så tar jag något annat. Vi har shoppat och gått. Vi gick så mycket att mina fötter svullnade så en rem på mina skööööna sandaler gick av. Fick helt enkelt köpa nya skor. Icke jättesköna att gå långt med. Har haft ONT i fötter och ben, men nu är de ok igen. Ska lämna sandalen med remmen till skomakarn och se om han kan laga, hoppas det! Vi har tittat på så mycket roligt folk!
Nästa år ska vi åka till Stockholm och kolla Prideparaden. Är bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar