måndag 10 augusti 2009

Barnvaktsveckan har börjat!

Helgen har varit bra, lugn och bra! Precis så som vi ville ha den. Vi har gjort badutflykter till Söderö och till Stjärnorp. Där passade vi ju förstås på att morsa på mamma och Rolf. På väg hem från Stjärnorp åkte vi till Tornby och storhandlade, bl.a. kompostgaller, nu j***ar ska Lillskrutt buras in...skämtåsido men så är det nästan. Har inget staket ännu så det blir ett litet stopp i form av kompostgaller. Lilla jag tycker så väldigt om våra grannar på andra sidan gatan (det gör vi också) och vill gärna och ofta springa dit, men det funkar ju inte. Det åker ju en och annan bil där. Så nu ska vi sätta galler mellan husgaveln och våra andra grannar på sidan om oss.

Idag har både Fredric och jag jobbat. Det har inte hänt sedan den 29 februari 2008. Jo, det var skottår då. Hur funkar det tänker ni...ungen har ju inte börjat på dagis än. Men det funkar när man har så snälla syskon med respektive och en styvfar som lägger sin dyrbara tid på Lilla jag. Jag är så tacksam att ni ställer upp och vi fick det att funka! Och jag vet att ni tycker att det är kul, för vem blir inte glad av vår lilla sessa??



Idag har Jonnaponna varit hos Rolf. Imorgon är det Viccans tur!
´´

Solstolle

´´

Roxenbadare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar