fredag 7 augusti 2009

Ännu en vacker sensommardag!

Jag är så glad att jag är ledig! Efter midsommar, då det var så varmt jobbade jag. Det funkar ju i mitt jobb eftersom vi är ute mycket och blöter ner våra barn i vattenspridare och andra roliga sprutavattengrejer. Men det är ändå skönast att vara hemma med sina egna barn och ta allt i sin egen takt. Tycker synd om de stackarna som börjat jobba och som inte fått vara lediga särskilt många SOLdagar. Fredric har börjat nu, men han fick ju de där veckorna efter midsommar.

Igår gick vi med grannarna ner till Bysjön och badade. Jonna tycker att det är så kul och hon är inte särskilt rädd för vattnet, hon går gärna i och plaskar. På kvällarna plaskar hon lite i sin lilla pool.

Idag blir det ett besök till Ledberg och morfar och Irene. Tror jag. Ska ringa dem efter 9. De kanske ska iväg. Hoppas inte det.

Liten nakenfis

´´

Mmmm

1 kommentar: