måndag 17 augusti 2009

Dagistjej!!!

Nu har vi, eller rättare sagt Lilla jag börjat på dagis. Och som vi trodde var det inga problem, bara kul. Vi kom dit lite för tidigt, ni som känner mig vet ju att jag är ju för det mesta tidig. Kommer hellre 10 min innan utsatt tid...hellre det. Det gjorde inget att vi var tidiga. Vi började lite ute, hälsa på personal och gräva lite och så, sen gick vi in med Anette, det är Anette som är Jonnas inskolningsfröken. Väl inne tittade vi på ALLA saker. Alla för Jonna nya fina leksaker. Jonna gick omkring och tittade, lekte lite, satte sig på en stol, gick lite till, lekte lite med lego, hittade en lekmobiltelefon, ringde lite, lekte lite, gick omkring lite...allt i tysthet. Men de får nog höra att Lilla jag kan låta sen...
När vi skulle cykla hem skulle även Amanda gå hem från dagis, så vi gjorde sällskap med dem en bit. Jonna har ett par kompisar sen tidigare på sitt dagis, och nya kompisar lär hon få!

Grattis på 1 årsdagen LINN!!!

Ilördags hade vi kräftskiva med grannarna, skriver inte så mycket om det....



Hattklapp???

´´

Tuff Moa

´´

Har druckit snedricka??!!

´´

Weeeeheeeeeyy PARTY....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar