söndag 11 oktober 2009

Jag och pensionärerna

Idag åkte jag och handlade. När jag kom till Willysparkeringen var där inte många bilar. Skönt tänkte jag. När jag gick ur bilen såg jag att många satt kvar i sina bilar. Hmm, gör det då tänkte jag och gick och hämtade en vagn. Affären var stängd, eller hade inte öppnat än, så där stod jag på startlinjen tillsammans med ett gäng pensisar och väntade på att vara först in i affären. Ja, det är bara pensionärer som står och väntar så. Och så jag förstås. Jag hade inte tittat på klockan innan jag åkte. Ska göra det nästa gång.
´´
Annars har det inte hänt något speciellt i helgen. Lite trädgårdsarbete, besök av brorsan och Viccan, besök av Jonas, en regnig promenad och lite vanligt trevligt helgmys.

Plockar äpplen

´´

mmmm mellis ute smakar gott!

´´

krattar lite med krattan som pappa hade av skaftet på, det blev en jättebra Jonnakratta!

´´

Mammas fasters gamla stol har äntligen kommit till användning.

´´

Lilla coola jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar