söndag 25 oktober 2009

Dags för förändring

Ändrade layouten lite, hoppas ni gillar den!
Liten veckorapport från oss, jag tycker själv att jag skriver alldeles för sällan men så blir det ibland och det får ni stå ut med.

Jonna har varit på dagis hela veckan! Inga febertoppar eller förkylningar, bara en liten i ögat. Jonna har ett öga som är känsligt och det blir lätt ögoninflammation. Men det behandlas lätt med världens dyraste salva. En liten pluttig tub för 100kr. Men så bra, den är värd varenda krona!
I fredags kom Södertäljeborna och våldgästade oss, eller det gjorde de väl egentligen inte eftersom vi visste att de skulle komma. De åker till Kuba i veckan så de ville bara komma hit och skryta lite, det var ju inte för att träffa oss, inte mig och Fredric iallafall...nävars...Jag blev firad, fyller ju år snart...

Jonna och jag var på barnkalas i lördags. Amanda har fyllt 2 år. Här är gänget!


Födelsedagsfirare

´´

Födelsedagsbarnet

´´


Chokladbollarna var favoriten, det kanske syns...
´´

När vi var på kalas var de andra, dvs. Anne, Janne och Fredric på torget. Det var höstmarknad. De kom hem med en jätteballong som Jonna har haft så kul med! Lisen (släkting) kom hit en stund på eftermiddagen, hon är sex år och en utmärkt lekkamrat till J. Det var fullt ös här hemma.
Igår kom farfar och Marie, de skulle på ÅFF middag så de skulle sova här, så de har busat med Jonna idag, tror ni hon tyckte det var tråkigt när det blev tomt i huset??? Det tyckte hon och till råga på allt har hon blivit förkyld så det blev ju inte bättre...humöret alltså.

Jonna med ballongen som inte fick plats på bild...
´´

Nu orkar jag inte mer, vi kanske hörs i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar