torsdag 11 juni 2009

Lång dag

Jag har sovit dåligt inatt, det har Lilla jag och pappan också gjort. Måste vara något eller någon i huset...woooahahahaha...det har ju spökat lite på sistone, cd-spelare som hoppar igång, ringklockor (som ligger på en byrå inne i huset högt upp så att inte J når och som väntar på att hängas upp) som ringer, lampor som tänds. Fredric som är skeptisk till det här om spökerier har själv råkat ut för lampan och ringklockan. Oförklarliga saker, ringklockan spelade dessutom en annan melodi än den som var inställd. Ja ja, är det någon som gör oss sällskap hoppas jag att det är en snäll själ.
Hur som helst, åter till trötta familjen. Lilla jag valde att vakna 04.45 imorse och vägrade att somna om. Tidigt, särskilt när man sovit dåligt. Jag pallrade mig upp och pappan strax efter, jag skulle till jobbet tidigt idag och fixa och dona inför avslutningsdrop-in'et. Fullt ös...skolavslutningen var väldigt fin och utan regn. Hela dagen har varit utan regn! När jag kom hem efter lunch åkte hela trötta familjen och storhandlade. Sen gick Jonna och jag till Therése och Amanda. Jonna var lite gnällig...väl hemma igen åt vi, farfar kom på besök, J slocknade och jag städade. Är så PIGG nu - NOT. Men det känns som att jag hunnit med en massa...och en massa ordbajseri blev det också.
God natt kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar