torsdag 4 juni 2009

Jordbävning

Nu vill jag ha tillbaka värmen. Idag har det varit j*****t kallt, jag fick ta på mig alla kläder jag hade när jag var ute på jobbet. På mitt jobb måste man vara ute, även dagar som dessa. Det blir inte lika mycket utetid regndagar men vi måste iallafall ut. När jag cyklade hem från bussen blev jag blöt och iskall om benen, regnbyxorna hängde kvar på jobbet...

Idag har Jonna ätit pannkaka, sylten var godast men en halv pannkaka fick damen i sig. Hon måste öva på att äta all sorters mat för snart är det dagisdags och då får man äta det som bjuds på annars blir man utan. Jag tror inte maten blir något problem för vår lilla tös, hon är glad i det mesta...blir nog inga problem med dagis överhuvudtaget, hon trivs bäst bland mycket folk och bryr sig inte ifall vi är i närheten eller inte. Det blir kul för henne att börja! Vår lilla dagisunge!


Jonna har blivit ett Mora Träsk fan, hon gillar när de fula gubbarna sjunger och rör sig. Hon diggar som tusan.


Fredric och jag var igår med om vårt första och kanske sista jordskalv. Vi undrade vad det var för stort fordon som brakade förbi så att huset stod i gungning, men i morse hörde vi på radion att det varit ett jordskalv i Rimforsa. Fränt!

Jonna ute och kollar in asfaltsläggarna -så de gör rätt...

´´

Älskar sina sina skor och stövlar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar