lördag 19 januari 2013

Mr. Grey

Läser och läser och läser. Ja, det är vad jag gör för tillfället. Har börjat läsa igen, känner att jag orkar. Barnen har tagit så mycket energi så jag har helt enkelt däckat om kvällarna, men för ett par månader sedan bestämde jag mig för att läsa lite igen. I början gick det så där. Nu går det bra. Nu går det alldeles för bra. Fick låna den omtalade "Femtio nyanser av honom" av grannen. Jag är såld. Jag är fast. Jag läser varje ledig stund och lite där mellan. Idag läste jag samtidigt som jag stekte pannkakor. Måste köpa bok nr, 2 och 3 så att jag kan fortsätta så snart jag är klar med ettan. Mr. Grey, världens snyggaste, sexigaste, bästa och mest underliga man, det är han som är huvudpersonen. Den här boken, den är som att läsa en "Harlequinroman" för vuxna... helt ocensurerat. Skulle männen läsa dessa böcker skulle vi kvinnor aldrig få vara ifred... Jag bara undrar hur, eller vad det ska bli av filmen... det ska visst bli en sån. Tjejfilm???
Hur som helst, det var länge sedan jag var så inne i en bok! LÄS!!! Så om jag skulle ta och fortsätta då............

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar