måndag 6 augusti 2012

Lite från veckan som varit

Skum tjej

Levande torg med ponnyridning, mallig tjej!

Levande torg... ansiktsmålning.

Kräftskiva, partyhatten på!

Krättera!

Och några räkor också!

Enligt Tuva är det onödigt att skala...

Tuva bjöd på LIVEmusik.... Vackört...

Har haft en skön hemmavecka, i lördags kom Andreas, Victoria, Anton, Gustav, Sara och Jonas hit på kräftskiva. Vi har sagt att vi varje sommar ska sammanstråla en dag för att umgås och äta gott. Det gjorde vi alltså i lördags.

Igår bokade jag och Therese resa till Ullared, lördag-söndag med övernattning i stuga. Nu tänker väl ni att vi är riktigt tokiga som väljer att åka en helg, men vi ska som sagt vara där i två dagar och vi har inga barn med oss och vi ska inte stressa... ska bli kul!

Kan också tala om för alla er, släktingar att ni behöver inte fråga vad jag önskar mig när jag fyller år i år, om ni tänkt att fråga alltså. Jag ska köpa en ny bra kamera och den kostar ju pengar... Ni får ju ta del av den här på bloggen eftersom bilderna kommer att bli tusen gånger så bra som de är nu! Tar bara kort med mobilen... Innan jag köper ska jag rådfråga min kära kusin Oliver som är en otroligt duktig fotograf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar