söndag 19 augusti 2012

Helgkänsla

Ja, den här helgen har vi verkligen haft helgkänsla efter en veckas jobb. Jag behövde bara komma hem och slappna av lite i fredags för att åka på "höstens" första dunderförkylning, kan ju lätt bli så när spänningar börjar släppa! Känner att det kommer att bli superbra på nya jobbet, trevliga kollegor som helt naturligt (känns det som) släppt in mig i arbetsgruppen! Det känns så bra helt enkelt.
Imorgon börjar det på riktigt med skolstart, jag är först på plats och öppnar kl 6! Ja, jag ska snart gå och lägga mig, vet att jag kommer att vakna och titta på klockan många, många gånger inatt! Ser fram emot att allt drar igång ordentligt nu, behöver alla rutiner, skönt med semester och komma ifrån dem, men så bra jag mår när det blir vardag igen!

Har haft en skönt ganska oplanerad helg, mycket skönt med tanke på att jag varit så förkyld, igår regnade dagen bort, jag slappade bort den! Idag var det betydligt bättre väder, det gillade vi eftersom vi, rättare sagt Jonna, var bjuden på femårskalas i Parken i Åtvid. Ett riktigt mysigt kalas och vi föräldrar hade nog lika kul som barnen! Tack för det Julia!!!

Efter kalaset åkte Jonna och jag hem till min Disa och köpte hennes gamla cykel. Så nu har Jonna en ny cykel. Kan ju tala om för er att det var riktigt härligt att träffa Disa, flickan jag var assistent till i våras, men det stack också lite i mitt hjärta eftersom jag inte träffar henne så ofta längre och blev rörd när hon talade om att hon ju vill ha mig..... Vi får ses snart igen!

Ska försöka ta lite fler bilder och lägga ut....

So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar