söndag 12 februari 2012

Helgen

I fredags var jag på After Work på "The horse and hound" (eller vad det heter) Trevligt, kul att komma ut. Tog en inte så sen buss hem....

I går (lördag) var jag och tjejerna hos Andreas med familj och grillade korv. Han har ju gjort en supermysig grillplats. Dit kom mormor alltså min mamma som också följde med oss hem. Sov kvar gjorde hon också. En mycket skön lördag!

Idag tog mamma och jag en skön promenad i det vackra vädret. Gick förbi dagis så de -mamma och Rolf hittar dit på fredag när de ska hämta tjejerna.
På eftermiddagen hade jag Me&I party, Isse var här och visade vårens kläder. Som vanligt blev det dyrt. Det finns ju så mycket fint. Jag "fick" två klänningar. Det stod liksom Maria på dem =)

En lugn och skön helg med en del happenings. Nu blir det bingen!!!

Nu ser vi fram emot en ny händelserik vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar