torsdag 15 december 2011

Jobb

Jag har varit på möten angående jobbstart idag. Jag ska börja jobba igen. När jag är på jobbet känns det inte som om jag varit därifrån. Men det har jag. I ett och ett halvt år. Det är samma som 18 månader. Alltså, vart tog de 18 månaderna vägen??? Just det, fick visst en liten bebis för snart ett och ett halvt år sen. Nu är hon en 12-13 kilosklump som håller på att skolas in på dagis. Det går så fort. DET GÅR SÅ FORT!!! Föddes inte Jonna nyss? Hon fyller fyra i mars. Hoppla.... Inte så konstigt att det känns som man inte varit ifrån jobbet...

Hur som haver. Möten. Jobb. Tider. Nya barn, ny personal. Behöver skolas in på mitt jobb. Ska diskutera pendlingsfrågan med min make sen. Det känns inte som att det kommer att funka med busspendling och dagisbarn... vi får se. Vi får diskutera.
Efter mötena som var känner jag att det ska bli kul att börja jobba. Det blir en intressant vårtermin! Jag är förmodligen dödstrött när min arbetsdag är slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar