söndag 27 mars 2011

Update

Jonna mår så mycket bättre idag! Hon hade hög feber igår kväll och i morse men har sedan dess varit feberfri. Peppar peppar. Och hon har ätit lite. Igår eftermiddag fick vi ner febern bra och jag gick med gott samvete på tjejfest. Fredric och barnen hade en riktig myskväll tillsammans trots den uppåtstickande febern.

Jag hade en mycket trevlig kväll med morsorna med god mat och dryck. Det blev en tur till Åtvids enda nattklubb också. Det var faktiskt kul att komma ut och dansa trots att det inte är jordens roligaste ställe! När jag kom hem var klockan 03.30, sommartid. När jag gick igår var det vintertid, hade behövt den där timmen. Jag är lite trött idag. Och förkyld. Och lite bakis. Ingen bra kombination. Jag känner att jag har bihålor. Imorgon är en bättre dag tror jag. För oss alla. Vi är lite slitna och krassliga allihop så vi tar en hemmadag och bara försöker bli riktigt friska. Det blir ingen inskolning på nya dagisavdelningen imorgon. Den får vänta på Jonna ett par dagar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar