tisdag 4 januari 2011

Nytt år och nya tag...

Det är många som bloggat om året som varit, ska väl göra det jag också, men bara lite grann.
2010 har varit ett "blandår" för oss, familjen Lindholm. Det allra bästa med året är självklart Tuva, att hon kom till oss! Det sämsta är ju Fredrics arbetslöshet som han kom ur genom praktik och anställning på ett el-teknikföretag. Nu är han dock "bara" lärling, men i sinom tid tjänar vi också pengar. Men jag gillar livet som "hemmafru" och planerar att vara det ett tag till. Det handlar om att prioritera...
Mellan barnafödsel och arbetslöshet har 2010 varit ett bra år för oss med glada friska barn förutom alla förkylningar som avlöser varandra.
Jag har börjat "ta hand" om mig själv, skaffat mig lite egentid genom ett och annat gymbesök. Mår väldigt bra av det och gravkilona försvann lagom till jul, för att över julen komma tillbaks, men inte som gravkilon utan julmat och godiskilon. Så därav de nya tagen. Får bli slut med allt onödigt ätande och försöka få bort sötsuget. Godis är gott....
Det nya året firade vi in med våra fina grannar, Helena och Johan och deras barn!
GOD FORTSÄTTNING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar