onsdag 26 januari 2011

Festligheternas helg

Kanske ska skriva något, det var ju ett tag sen. Ska också se om det finns några nya bilder på tjejerna, jag har varit dålig på att ta kort senaste tiden. När Jonna var bebis tag jag kort på henne en gång i minuten, typ, eller nja, men bra mycket mer än vad jag gör på Tuva. Jag tycker om Tuva lika mycket iallafall, det förstår ni säkert! Jag har faktiskt hört fler som säger att nummer 2 blir lite fotad och filmad. Så det är inte bara vi!!!

I fredags var jag på jobbfest. En mycket trevlig tillställning på Munkkällaren. Maten och vinet smakade alldeles förträffligt! Och sällskapet likaså! Jag träffar ju inte kollegorna så ofta nu så att säga...och än mer sällan med festligheter! Kul var det. För att få sova och för att vi skulle till Sara dagen därpå sov jag på ett femstjärnigt hotell på Ringgatan i Linköping. När jag skulle lägga mig på natten var sängen uppbäddad och på kudden låg 2 praliner och en lapp med "sov gott", på morgonen blev jag serverad frukost, behövde bara sitta och vara glad. Snacka om att bli bortskämd! MEN jag gillar vårt underbara kaos här på Konvaljevägen! Att sitta och äta i lugn och ro får man njuta av just vid såna här tillfällen, då man kommer iväg själv, eller med man men utan barn.


Så, i lördags var vi i Rappestad och firade lillasyster som fyllde 25 år. Ett riktigt roligt kalas/fest med en härlig blandning av folk. D.v.s. släkt och vänner. Vi åkte när festfolket började bli festliga. Vi har ju småbarn.... Men kul var det och även där bjöds det på fantastiskt god mat. Brukar ju få god mat i Rappestad.


I söndags var jag trött.
Hittade en bild. Suddigt, men glatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar