torsdag 28 januari 2010

Hälsning från lilla J

Hej, jag är redan här igen!
Jonnas fot är i stort sett bra, hon haltar lite på morgonen men efter en stund är det full fart, hon får gå till dagis imorgon. Efter dagisbesöket ska vi till VC på återbesök. Läkaren/sköterskan sade till Fredric att Jonna skulle ta det lugnt när de var där igår, till svar fick hon: -Hur får man en 2 åring lugn??? Jonna kan inte vara lugn längre perioder, om hon inte kollar på Sunes Jul förstås. Det är favoriten. Fattar inte riktigt varför, hon är ju lite liten för att förstå det roliga. Hur som haver är vi glada att hon är på topp igen efter sprutsjukan, förkylning och stukad fot.
´´
Själv är jag så förkyld att jag åkte hem från jobbet idag. Kände mig helt kaputt på förmiddagen. Hade jag inte varit gravid och lite extra trött för det hade jag nog jobbat iallafall. Men nu är jag det och jag har ju faktiskt inte bara mig själv att tänka på. Ska passa på att vila imorgon när Lillskrutt är på dagis.
´´
Har inga nya kort för tillfället....
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
cxc gbbbbbbbbbbbbbbbbyggggggggy5t5,ljjjjjjccccccccccccccc
hnvhj$ccccccccccccccccccccccccccccccccccccc,,,,,,,,,,hriwgk€fGGSKj
Hälsningar Jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar