tisdag 12 juni 2012

Uppdatering

Har inga roliga nya bilder så det får bli ett inlägg med bara en massa text. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men ordbajsa är jag ju bra på... Ordbajsade ju till mig ett VG i engelska b. Ja, jag vet att jag är otroligt tjatig om engelskan och VG´t men jag är så nöjd!!! Undrar om man kan ordbajsa sig till lika bra betyg i samhällskunskap. Innan jag börjar läsa samhällskunskap ska jag undersöka om jag kan slippa läsa ämnet och få tillgodoräkna arbetslivserfarenhet. En hel del blanketter att fylla i och betyg och omdömen/intyg ska fixas. Intyg från chefen är klart! Nu ska som sagt alla papper fyllas i. Får göras efter helgen för nu hinner jag inte.

Imorgon eftermiddag har vi skolavslutning på mitt jobb, efter den hämtar jag två trötta barn hos barnvakten. Eftersom vi har avslutning på eftermiddagen och jag inte vet när jag kommer från jobbet med allt virrvarr av föräldrar och allt som hör till och alla bilar som står parkerade överallt tyckte jag det var bäst att barnen blir hämtade av någon annan på dagis. Fredric är ju inte hemma före 17 så det hade blivit sent iallafall. Barnen ska leka med Amanda och Alexander och Therese ska blir gråhårig...eller nåt... De kommer ha det så roligt och Therese skvallrade om en del trevligheter som väntar barnen! Tack snälla Therese!!!

På torsdag drar hela (nästan) Hjulsbroskolans personalstyrka till Riga. Ska bli riktigt roligt! Kul att umgås utanför arbetsplatsen så att säga.... Riga, eller Lettlandsvistelsen bjuder på ett besök till vår vänskola i Rozupe (20 mil in i landet) och en massa skoj i Riga. Är säkert inte jättepigg när jag kommer hem på lördag...

Barnen mår bra... Jonna längtar efter sommar, vem gör inte det? Hela familjen behöver semester. Ja, typisk generell familjesituation skulle jag gissa....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar