lördag 30 juni 2012

Nytt jobb

Jag har fått nytt jobb! Sökte ett jobb på Centralskolan här i Åtvidaberg och fick det! Var på anställningsintervju och allt! Ska jobba på fritids, eller som man säger i sockna "frita". Det ska bli jättekul och jag kan cykla till jobbet!!!

Lika kul som jag tycker det är att börja på frita (måste lära mig att använda det uttrycket), lika vemodigt känns det att lämna Hjulsbroskolan som varit mitt andra hem till och från i 14 år. Jag kommer att sakna stället och allra helst er, ingen nämnd, ingen glömd som har blivit mina vänner. Igår när jag fick beskedet om att jag fått jobbet var jag så glad men jag var tvungen att gråta lite också!

Jag tycker att det ska bli riktigt kul och lite spännande att gå till jobbet den 13 augusti, träffa en massa Åtvidsbarn och mitt nya arbetslag!

Till er på Hjulsbro, SO LONG!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis Maria!!!!! Så glad för din skull!!!!!!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis och Lycka till på din nya skola! Det blir säkert toppen! Kram Carina på Linden

    SvaraRadera