måndag 30 november 2009

Bus i vårt hus

Hej! Jag heter Maria och är 32 år. Jag bor i Åtvid tillsammans med min man och min dotter.... Ringer det en klocka? Jo, det är jag som är tillbaka, för den här gången...ska inte lova att skriva oftare, för det kommer jag inte att hålla.
´´
Jag borde egentligen göra det, vår lilla sessa hittar nämligen på en massa roliga och knasiga saker hela tiden! Hon är en väldigt klipsk unge, gör saker som hon vet är sånt bus man inte ska göra. Jättekul, det är det faktiskt, men ibland får man inte visa att man skrattar. Det är svårt.
För tillfället är J väldigt mammig och pappig, hon kan börja gråta helt hysteriskt bara vi går på toaletten. När jag lämnar på dagis måndag och tisdag efter en ledig förmiddag, gråter hon så hon hulkar. Jag börjar nästan också gråta. Jag vet att det går över fort. Men det är inget kul att åka till jobbet då.
´´
Annars är allt bra hos familjen Lindholm, vi har så adventsfint här hemma, julsångerna flödar ur högtalarna!!! Nu äntligen är det snart jul, och lite ledigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar